the truth is i'm ruthless, I can't be contained

tentan ja. detta eviga mörker, haha. har påbörjat tre av sex frågor. har inte skrivit klart någon. darn.
 
träffade viktoria idag och passade på att peppa lördag lite extra. blir ju gött!
 
är deprimerad över att det ska bli plusgrader och slask och skit i mellandagarna. vem vill bli pissblöt om hår och smink och skor på juldagen? inte jag iaf. fan!
 
 
men äh. allt löser sig.
 
morgondagen tänkte jag skriva tenta. mamma har skrivit en lista på saker jag ska ha gjort medan hon jobbar. vem sa att jul är fridfullt?
 
längtar lite efter syskonen. millis får jag inte se förrän på lördag, men erika tänker jag hämta hem så fort hon slutat jobba imorgon
 
tjo!
 
 
adjö
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0