var din blott enstaka nätter

Luciahelgen är nu done and done. Allt gick bra, det var kul, jag är nöjd. Så härligt att hänga runt med fina tjejerna och mysa, sjunga och göra folk nöjda. Drygt 500 pers var och såg oss, en gammal kvinna sa till mig att nu skulle hon inte gå på lucia mer. Nu hade hon sett det bästa hon någonsin skulle få se. Det värmer så mycket!
 
imorgon blir det 8.15-bussen hem till Uppsala. Föreläsning och därefter hem och se om lägenheten står kvar efter Toves fest igårkväll. Önskar att jag kunde ha varit med, men ibland vill man mer än man kan.
 
Känner mig lätt som en fjäder. Julia kan knepen hon. Ska nu sova gott och drömma om lilla sällskapet, haha!
 
Det är så mycket bra som väntar nu. Snart jul ju! Ska skriva tenta och jävlas, men hoppas på några dagars ledigt. Längtar till den 22a. Glögg, vin, catch up och häng like old times med bästa brudarna. Blir ju grymt!
 
 
hej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0