we should all just be glad

Jahapp. Ikväll lär man väl sätta texten på upp gläd er alla. Herregud vad jag måste öva. faaaaan.
 
Jobb hela helgen. Ska bli skönt att liksom inte KUNNA plugga. ögonen gör ont och klockan är bara kvart över tolv.
 
Jag har varit så nöjd med mig själv, att jag fixat kläder till julafton och juldagen att jag helt glömt bort nyår. damn! Eftersom jag kmr åka till sala den 19e typ och inte komma tillbaka förrän efter nyår, så kommer jag behöva ha packning till alla eventuella fester, häng, jobbdagar och annat spejsigt. Skitsvårt och tråkigt! jag gillar det där med att gå in i garderoben (ja vi har walk-in jag och tove) i underkläder och dra på mig det jag känner för just för kvällen. blir ju omöjligt nu. trist.
 
ah well.
 
vet ju inte ens vad som händer på nyår än, så det är väl ett problem som får läggas på framtiden (om än den snara) så länge.
 
klockan springer. jag gör det inte. pratade träning med mamma igår och insåg att jag knappt minns när jag svettades senast. känner mig tjock och stilla på insidan, men kylan gör ju att man inte gärna kan ut och springa. då kmr jag få näsblod. får köra en dance off med millis sen. på med en bra platta i pappas stereo och bara ösa och vara hur ful som helst. superhärligt ju!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0