floating through time and space

Filip o fredriks podcast, kaffe, nystädat, sol, dygt 20 grader på balkongen, torsdag, ledig. Idag är livet sött och jag mår som en prinsessa.

SPEAKING OF, imorse föddes en ny prinsessa. Jag unnar Victoria det sååå otroligt mycket. Är glad för deras skull och vill papercutta alla de som denna superfina dag ägnar sig åt att hata monarkin i ögat.


okej, jag gick ner till stan för ett par snabba ärenden för nån timme sen and i'm telling you, det är vatten överallt! SJÖ i nästan hela parken. var torr om fötterna i uppskattningsvis fem minuter. gose.


min hälsena är förövrigt fortfarande sjuk. igårkväll, efter att ha landat efter x antal trappuppgångar, började den dessutom knastra jätteläskigt. har läst att den kan göra det när den är inflammerad, men det känns mer än vidrigt när den gör det. den liksom knarrar. en känsla som när man vrider en torr frottéhandduk jättejättehårt. typ. svårt att likna vid något, men jag försökte.


kollade in bokrean en sväng. hörde för säkerhets skull av mig till erika och frågade vilka böcker hon köpt. synd att i fattiga tider köpa samma, tänkte jag. gick därifrån med p.s lycka till ikväll av och med håkan hellström, och en biografi om angelina jolie. looking forward to when i get a chance to read them. mosar mig just nu igenom beröring långt ifrån om ian curtis. den är helt okej. inte jättebra, men inte dålig. jag skulle inte ha gillat Ian om jag varit bekant med honom. hur mycket jag än skulle vilja, för han verkar intressant, men nej, not my cup of tea. hans musik tkr jag dock om.

well. lön imorgon. liite mer än jag trott kommer jag få. alltid skönt. plåster på såren liksom. funderar på att köpa en köksmatta. den jag fick låna av mamma passar inte riktigt mig. den passar inte köket heller för den delen.


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0