we aim to please

Vilken amazing dag det var idag! vädermässigt alltså.

arbetsmässigt var den lite seg. kände myror i kroppen och sprang 30 trappuppgångar extra för att försöka få tyst på suset i huvudet. jag behöver ett jobb som stimulerar mig mer rent intellektuellt tror jag. eller alltså.. nåt som kräver mer tankeverksamhet och så. kräver mer av mig. nu behöver jag bara kunna springa i trappor, veta vart folk bor samt manövrera en flakmoppe alt högerstyrd bil. it's just not enough right now.


februari är en skitmånad. inte nog med att det är vinter, det är en csn-betalarmånad OCH en bredbandsbetalarmånad. är just nu skämsfattig och längtar till nästa löning, vilken känns ljusår bort för tillfället.


klockan är snart 18 och himlen är ljus vid horisonten. såntdär litet som får magen att pirra av glädje och förväntan.

jag älskar våren. erika tkr att den är sämst och ful, men så är hon ju av den lite svårare sorten. vem gillar höst och vinter liksom? fel i huvve på henne.

puss bästa syster!


förövrigt har jag utlyst pastavecka i mitt lilla hushåll. detta innebär MINIMAL ansträngning i köket om kvällarna och GARANTERAT god matlåda på luncherna. J'adore!


ah well



adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0