someone like you

söndag. sucks man.

molnen har försvunnit och man ser solnedgången.

garanterar att tidigare mening inte innehåller någon som helst cheesy metafor, utan enbart är ett faktum. utanför fönstret är himlen rosa och solen går ner, punkt.


imorgon är det måndag i löningsveckan. detta betyder tung dag för brevbärarna. imorgon är jag en av dem. åkras brevbärare, avec hälseneinflammation. SKÖNT!


idag har jag ätit a lot. A LOT. känns lite drygt att vara såhär mätt, men bra att jag kommer röra på mig imorgon. just nu råder input-stopp i mitt maskineri. det enda som får tryckas in nu är nässpray, för damn vad det behövs. är lite yr av syrebrist I must admit.


min bil är hel igen förövrigt. sju och ett halvt mysigt tusen kostade det att laga det jag körde sönder förra söndan i vässan. man blir så glad att tårarna pockar på uppmärksamhet.

var ut till mormor o morfar idag tillsammans med mamma, erika, axel och millis. vi skulle ta för oss av saker vi ville ha från gammelmormor. de andra tog foton, prydnadssaker och minnesgrejer. jag tog en kudde, schampoo, en pincett och en pälskrage. jag ryser över hur dålig medmänniska jag är.



adjÖ

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Men tänk vilka fina minnen du kommer få varje gång du använder kudden eller kragen. Jag fick i princip alla mina möbler efter min farmor, och det känns jättebra att fortsätta använda dem. Som att hon är en del av min vardag fortfarande hela tiden.

2012-02-19 @ 18:37:01
URL: http://linneasvanligavardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0