trying our luck

satt och gjorde ingenting. det blir lätt så när man är hemma på landet. klottrade ner låtar med strokes och gjorde en topp 3-lista. Som vanligt när jag gör listor blir det aldrig listor med någon ordning. jag kan inte numrera från 1 till 3 och mena att det som står först är bäst. jag kan inte bestämma, för då vet jag att imorgon kommer jag behöva ändra, för då har jag helt enkelt bytt favorit. Att göra statement och säga att nåt är bäst fastän det är så mycket man aldrig sett/hört/läst/känt, känns inge bra. Man vill ju inte vara hon som säger olika hela tiden. som är inkonsekvent och ger intrycket av att hon inte är att lita på.

I might have took it too far, men ni förstår.

- trying our luck
- hard to explain
- barely legal

där var dagens lista.

bubblare: under control, what ever happened, reptilia, under cover of darkness..

ja det finns många.

som sagt. utan inbördes ordning.


imorgon är det klippning, tandläkare och bio på agendan. en dyr dag. usch. förhoppningsvis blir håret snyggt, är tänderna fina och filmen bra. annars blir dagen inte bara dyr, den kommer kännas onödig också.


hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0