this dream is over

skorna från asos har kommit! de är så fina att jag tror jag inviger de lite smått redan ikväll när jag glider till oda. tänker inte ta en grynig mobilbild på dem, det känns inte rättvist. lägger upp bilden från hemsidan;


mys.

något som inte var så mys var denna syn utanför hyttgatan 8A idag:



det där utploppade ögat kommer dyka upp i mina drömmar varje natt ett bra tag framöver...

SÅ mosad!

uäh.


handlade just mat for a fortune. mamma tycker att jag mesar och att man inte handlat för mkt pengar om man inte kommit över 1000 spänn. fyfan. den dag jag handlar mat för så mkt är det dags att börja sälja ut familjemedlemmar...


adjö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0