alla vill se dig dala nu

det blir inte många intryck per dag när man är hemma och är seg. inte mycket att berätta med andra ord.

igår kväll var ja till oda en sväng. gick upp till lägenheten och droppade av lite kläder och grejer och var efter joggandet i trappen anfådd och skakig i närmre tjugo minuter. när fan ska jag orka jobba igen?

de ringer ofta nu och jag får ont i magen av pressen. jag får verkligen ont, både i den fysiska och den psykiska magen. tycker inte om att ha ont.

var upp och hämtade grejer i mitt rum nyss. fick springa två vändor eftersom jag glömde hälften. har nu tyngd över bröstet som inte ger sig fastän jag suttit ner i tio minuter.

fattar inte hur en förkylning kan mosa en så totalt!




när man vilar mycket drömmer man mycket. jag drömmer saker som gör vardagen blek och grå, kall och hård. att man dessutom hatar snön som faller gör inte saken bättre.

-vår
-mod
-tur

det är mina tre önskningar just nu.


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0