and so it is

idag kom den, jackan/kavajen från Asos. den är så fin att jag nästan (bara nästan) blir lite känslosam. går igenom i huvet och letar efter ett tillfälle när den kan komma till användning.. hittar ingen atm. det är ju så jävla kallt, blött och äckligt vintrigt ute. fan.


är hungrig och trött. ska kolla på breaking bad i vanlig ordning. vädret idag var fan inte skoj. dock inte alls så illa som jag befarat. hellre regn än snö! snö är priset man får betala för att man svor i smyg som barn, för att man inte sparat oskulden tills man gifter sig, för att man nån gång under sitt liv dragit inte bara en vit, utan även en sotsvart lögn, för att man inte sopsorterar, etc etc.

ergo: snö suger.


imorgon kan det hända att jag är ledig. eller asså, på schemat står det att jag är det, men man vågar fan itne hoppas på för mkt. om de inte ringt vid åtta så borde det vara lugnt. då ska jag ta en långpromenad, gå till stan, kanske laga god lunch..


vill festa. eller asså, träffa folk. rätt folk. i en lättsam miljö där jag kan ha min nya jacka.


hehe.


äh.


adjö


Kommentarer
Postat av: Josse

Ha den på mIn födelsedag om du kommer då, sjukt nyfiken!

2012-01-12 @ 20:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0