i'll try anything once

sitter och väntar på att lilla mu ska komma (och ja, det ska stå mu, inte my). lovade henne att hon skulle få sova hos mig och att jag skulle följa med henne på stan. det var innan jag blev påmind om mötet vid gruvan at 6. eeehhhh stress. och stackars musen att behöva sitta hemma hos mig och dröna hela kvällen. fast det kanske hon inte behöver. erika o axel skulle på bio och erbjöd sig att förbarma sig över en liten third wheeler.. alltid skönt de gånger jag slipper bli det.. hehrm.

ah well. måndag igen.

har jobbat fem dagar den här månaden. får lätt panik över pengar, samtidigt som att jag ser varhe ledig dag som en gudagåva, since i don't fancy my job that much at wintertime...


dagens mission har varit matlagning, som jag suger på. riktigt kass är jag faktiskt. har precis ätit tomatsoppa, som jag lyckades koka fast i botten, huuur man nu lyckas med det, but I did! lite skillnad från igår, när det var chili o vitlöksräkor och pasta at odas place. delicious!


annars då.

på västfronten intet nytt. funderar på att läsa om min gamla kurslitteratur från SU. låta hjärnan arbeta lite. eller så sjunker jag ner i boken om ian curits.. we'll see.


nej, nu kmr hon any minute. måste torka håret!

adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0