Människor slåss med brinnande kors

nytt år, nya möjligheter.


lika bra att kicka igång med nåt cheesy, så är det avklarat sen.


oförskämt pigg idag trots bara några få timmars sömn. det blev inget direkt festande, även om nästan en hel vinflaska gick ner. följde med erika till bill. hängde med dem, axel o dogge ett tag. mer folk droppade in och jag gick till oda en sväng. kom hem två, gick och la mig tre efter användande av dator i berusat tillstånd, vilket nog borde förbjudas i mitt fall.. det gick bra dock. inga konstigheter, och vad jag vet är jag fortfarande sams med alla jag träffade/pratade med igår.


ah well. idag har det inte gjorts många knop. har övat sånger inför konserten utanför köping på fredag. har brutal ångest och känner att jag inte har kontroll. kan inte! lär mig för långsamt! ska ta imorgon åt att öva tror jag. kan hända att jag behöver ännu mer. hade tagit det betydligt lugnare om det inte vore så att jag kmr få betalt. då vill man ju vara värd sin lön liksom. sjukt pinsamt annars.



kollade just på en dokumentär om 9/11. har väl sett x antal sådana förut, men kände att ja, det här kommer vara värt en timme av mitt liv. är otroligt glad att jag inte varit med om något trauma i mitt liv. vet inte hur jag, med min krispiga lilla själ skulle klara något sådant.


någon har gjort nåt så till den milda grad irriterade som att trycka in "insert" på tangentbordet. WHO DOES THAT TO ANOTHER HUMAN BEING?!

minns att jag gjorde det på julia i skolan like all the time förut dock. i'm cooL.


har soundtracket till spelet Super Meat Boy ringande i öronen. tack gårkvällen.


adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0