oh lover, you should've come over

Igår gick jag på kyrkogården. Jättesent på kvällen. I mörkret.


it's true. och ett bevis på att man fan ALDRIG kan vara säker på hur dagen ska sluta när man vaknar på morgonen!

snabbt händelseförlopp: hem till oda för att kolla på film. olles kompis madeleine är också där. vi hänger hela gänget och det blir sent. jag tänker dra hem, men de andra (minus oda som gått och lagt sig) tycker att vi kan gå hemmåt mig tillsammans. i höjd med kyrkogården kommer olle på den feta (hrm) idén att gå en sväng på the yard.. gör en snabb överslagsräkning i huvet: gå med de andra in bland gravarna, eller stå i allén all alone och hoppas på att de inte blir borta så länge (till saken hör att vi även kollat på skräckfilm tidigare under kvällen).

så jag gick med. det var creepy.

i övrigt var det dock är väldigt rolig kväll.


idag var jag ledig och åkte till västerås. hittade INGENTING jag ville ha, förutom två halsband och en tisha. köpte en väst oxå, som jag funderar på att ha på lördag när det blir sthlmsvisit.


två trötta i min soffa, lyssnandes på jeff buckley.


de nya fina. j'adore


mirakeldrycken som uppenbarligen gör dig mer fit, mindre hårig, slätare i hyn, brunare, smalare, ger dig snyggare bröst.... you NAME it. omg, have to buy!... -.-



nu ska jag äta lite. frukost och en drickyoghurt is just not enough känner jag. shiiiiet.


jobb imorgon!


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0