once upon a time

Jag, Johanna Elisabet Hellstrand, född 900827, funderar på att seriöst titta på utbildningar till nästa vår.

faktiskt.

trodde inte den dagen skulle komma då jag kände mig redo, men jag tror fan att snart så! kanske...


kan hända att det varit en veckas megaförkylning och soffliggande som gjort mig redo att ta av skygglapparna?

och apropå det, det blir vila imorgon också. en hel vecka utan arbetande. så surt! men samtidigt känns det bra att riktigt bli av med skiten så att man är helt frisk sen och inte sjuknar om..

eller vad vet jag.

ingen läkare precis.

jag har glömt ett nyckelord i en grej oda berättade igår. ett klipp med två ungar, där den ena rättar den andra. och jag kommer inte ihåg vad de säger! hon sa det fleeera gånger och vi skrattade, men nu är det borta.

-.-

förresten josse. sthlm is called off, jag kmr och grattar dig!


axel är här och vi åt upp delar av pepparkakshuset while singing don't look back in anger. multitasking! (jag har dock noll röstkontroll pga slemmet. låter skit.)


adjÖ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0