River en vacker dröm

börjar med svar på en kommentar jag fått om ett gammalt inlägg: det var ett misstag. de allra flesta grammatiska misstag och stavfel är helt enkelt snabba missar av mig. jag är duktig på språk och gör sällan såna grejer, framförallt inte när det gäller "en och ett". så: det skulle stå vilkeN subba, inte vilkeT. det är såntdär som är svårt att upptäcka själv, men nog så irriterande när man läser en löpande text.


ska snart åka till oda. mår fortfarande lite crap, men har idag tagit mig ut på lite social träning efter att ha varit hemma i nästan en vecka. jag åkte och handlade mat. blev svettig och trött, så fick lov att inse att det inte kan bli nåt jobb imorgon heller. damn it. satsar på fredag och hoppas att det finns jobb åt mig då.

en jäkla tur att det är januari två dagar nästa vecka oxå. jobbar jag fre, mån, tis har jag iaf jobbat 10 dagar denna månad. sjukt lite, men ändå så att jag borde klara räkningarna.


livet som timmis suger. hårt.


blä


adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0