the glow in my eyes

det är dimmigt i min lägenhet. utifrån skulle man kunna tro att jag rökt på. håret på ända, mjukisbyxor sega ögon. men icke! I'm cookin' tomorrows' lunchbox. hehe. jag vet att jag nämnt min matlagning här förut. den är ingen höjdare. inte alltid iaf.

ska snart iväg en snabbis till oda. hon ska få ett papper och jag ska få använda min röst, nästan för första gången idag. micke ringde nån gång runt två, vilket var första gången jag gav ifrån mi¨g ljud idag. pinsamt att ha morgonröst klockan 14 though..

imorgon blir det jobb. SUPERnice att inte gå brevbäring for once, utan få ha lite postcenter. skönt att börja 10.15, mindre skönt att sluta 18.30. ah well.

vintern gör mig lite deppig. therefore kommer tre korniga mobilbilder på saker som gör mig mindre deppig:


fika. jag menar: te, donut och kul sällskap kan inte bli annat än hit.


mitt senaste inköp. en klocka. har inte vant mig än dock. kommer på mig själv med att leta efter mobilen istället för att bara titta på handleden -.-


sist men inte minst: sommar vid månsan. wii. dör lite av längtan.


så, nu måste jag vädra, torka håret, dra på mig jeans och fundera på om det inte är time att cykla idag. bilen har typ ingen soppa och lite kasst batteri. tre dagar av ledighet betyder också att jag är i deperat behov av att röra på mig.

så.

adjö då

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Mycket snygg klocka!

2012-01-19 @ 07:33:34
URL: http://linneasvanligavardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0