Vi ville bli nåt. glöm inte bort oss

okej. dagens tre nederlag (än så länge): det SNÖAR, erika ska åka och jobba, jag har blivit erbjuden jobb imorgon, men känner att jag är för klen. ÅH.

känner nu att jag är i stort behov av att vända denna dag, men vet inte riktigt hur.

saker jag skulle vilja göra men inte orkar:
- ut och gå, snabbt och intensivt som fan.
- ut och gå i vanlig gångfart.
- städa mitt gamla rum och kolla om det finns grejer jag vill ta till lägenheten.
- tjäna pengar

saker jag skulle orka göra, men som känns för lame:
- ut och gå i pensionärsfart
- sitta på sängen och vika nytvättade kläder (skulle jag iofs inte ens göra under pistolhot)
- kolla på serier all day long


skulle vilja läsa också, men ögonen är ljuskänsliga och huvet orkar inte ta in tryckt information atm.

jag ska söka upp den som gett mig denna smitta and cause him/her some serious damage.

eller åtminstone ansöka om ekonomisk ersättning för förlorade arbetstimmar.


host, snor, ångest och adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0