hur långt man än har kommit är det alltid längre kvar

dagen har spenderats i soffan, däckad av feber. KUL
 
Helgen har firats med häng med karin och ett par kattungar i fredags och oda och partaj igår. Gårkvällen var riktigt, riktigt fet. Skönaste på länge faktiskt. Lite nya bekantskaper blandat med lite gamla. förfest, hottan och efterfest. precis som det ska vara. eller asså.. ah. så gott som så bra det kan bli while in sala..
 
ah well.
 
imorgon hoppas jag på att må bättre, för då ska det knegas. inte en chans att jag sjukanmäler mig en dag med lantbrevbäring! softaste.
 
jag vill åka till prag. the sooner the better. damn i wish i was rich!
 
 
adjö
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0