take the shackles of my feet so i can dance

igår vart det chillhäng med bästa julia. hon och jag och alkohol. därefter lite balkonghäng downtown sala city och en snabbvisit på hottan. hrmp.
 
idag har jag varit helt förstörd. SÅ bakis och trött. har sovit i princip hela dagen och är sjukt otaggad på jobbvecka. imorgon kl 07 ska jag inställa mig på jobbet. det kommer kännas bra då. har en hel natt på mig att återhämta mig. ska försöka äta lite nu iaf. rostat bröd och te.
 
imorgon kommer odan hem. kan hända att det kläms in ett häng. har ju en del catching up to do. åh. måste handla imorgon. kylen gapar tom. hate.
 
jag måste skaffa en brödrost asap. rosta bröd i ugnen håller ju bara inte. tar hundra år.
 
slutgnällt.
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0