we are the world

Idag har vädret varit minst sagt schizofrent. Sol, ösgren, sol, ösregn, åska. Dessa dagar är det extra kul att jobba utomhus...
 
har städat lägenheten och ligger nu som mosig liten hög på soffan. har kollat på ett program om live aid-konserten(konserterna) och är just nu kär i bonos röst.
 
har ont i örat som fan atm. what's up med det? tredje veckan med svullet huvud och jag börjar fan tappa tålamodet!
 
 
vill att veckan ska gå fort. vill ha helg, NU! Sen vill jag att nästa vecka ska gå ännu fortare, så att jag får lite LEDIGT! eller ja, det har vi inte sett ännu, men jag håller tummar och tår så hårt jag bara kan. det är slitet i lägret nu på jobbet bland oss vikarier. De flesta gör sin sista vecka nu, men somliga (hrmhrm) har en kvar. mer cash money åt mig though. får det väl vara värt!
 
 
funderar på att röra lite på mig. en kort, kort, långsam promenad ska det bli. allt för att värma benen lite så att jag kan strecha dem sen. börjar tröttna på att få sendrag mitt i nätterna!
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0