with no direction home

vädret gör mig på riktigt deprimerad nu när jag måste vara ute i eländet varje dag. och varför är det fint den här helgen men ska bli sämre än sämst nästa helg?
 
det är fan ett skämt. saknar ord.
 
om man ska stanna på det negativa spåret, så kan jag även passa på att tala om att jag hatar min hud. på riktigt. hatar den. av hela mitt hjärta. jag anser den motbjudande. för det är den.
 
 
idag ska det chillas. fyfan så skönt. dör. tänkte typ lyssna på ett par av pappas vinyler, gå en promme med mama, dricka litervis med kaffe och bara må. man lär ju älska lördagar. är så jävla pepp på allt just nu. resten av sommaren, festande, flytten. ja för justdet. jag har ju egentligen inte sagt nåt i klarspråk här på bloggen men:
 
Jag ska flytta till Uppsala tillsammans med min kära kusin Tove. Vi ska bo i en trea på väktargatan och plugga. hon till byggnadsingenjör och jag till.. eh.. ah.. jag ska plugga kulturantropologi iaf. haha. Vi flyttar i början av september och det är med lättat hjärta jag lämnar sala ännu en gång, för att förhoppningsvis vara borta längre.
 
nu vet ni det!
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0