go with the flow

Okej, imorgon kommer bli en stenhård dag at work. och jag.. håll i er.. längtar! ska göra en massa nytt. köra saker utanför distriktet. bor man på dammgatan imorgon så watch out!
 
nejmen. det blir nog bra. tidig start dock. ska ha upp en bil på verkstad kl 7. uäh. hatar mig själv att jag bokade den tiden. varför inte halv åtta? damn.
 
Idag har jag haft lärling för första gången. Hon sa att jag var bra. Jag tvivlar på att jag var det. Hon är snäll.
 
 
Är lite ledsen över att jag bara har två avsnitt av girls kvar. säsong två ska bärja sändas i usa i januari. FATTA hur långt det är till januari!! orkar knappt tänka på det. ett annat ångestmoment just nu är kaffereklamen med en hund som hämtar en boll och så blir det åska och regn och en massa elefanter. jätteobehaglig musik till. usch. tacka vet jag reklamen med charlie i. då ler jag från öra till öra.
 
 
det sägs att det ska bli okej väder ikväll. kan hända att det blir promenad. evetuellt. om jag pallar.
 
 
 
adjö
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0