roscoe, i do wanna believe in you

Ledig!

Hade det inte varit för att vädret är ostadigare än lindsay lohan en lördagkväll så hade det varit livet på en pinne. Nu ligger jag med tjockkoftan på och lyssnar på regnet. mensvärk har jag också, så varje rörelse är en pers. fyfan.

millis ligger i fåtöljen brevid och provocerar med sin blotta närvaro. hon har sommarlov you see. FÖRSTA dagen på sommarlovet brukade vara årets bästa dag. helt underbar. fan. jag saknar sommarloven så mycket att det gör ont ibland. det var en underbar tid.

näe usch. bort med nostalgin. det är väl fett att jobba ihjäl sig och tjäna pengar? eller?

i höst blir jag en fattig själ. student utan att ta lån. weee. kommer inte gå värst länge, så vi får väl se vad som händer sedan. 

jag har aldrig varit en sån som kan känna mig tillfreds med att allting är ovisst. inte viktiga saker iaf. boende, inkomst.. sånt vill man ju ha koll på!

men jag antar att det inte alltid kan vara så.

blä


adjö 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0