Say it to me now

Okej, dödsförvirrad. Det har gjorts om här. Det syns inte när man iten är inloggad, men damn, jag hittar ju ingenting!

Antar att jag har lite asbergers ändå. Svårt för förändringar.

Well.

Jag känner en tjej som behöver diska. Hon sitter i detta nu och knappar på sin laptop och äter kvarg, helt utan planer på att ställa sig vid diskbänken. När hon ätit upp tänker hon sätta sig på cykeln och glida mot dammgatan och hälsa på sin syster. Hon hoppas innerligt att hon inte träffar någon hon känner för hon har precis jobbat och svettats i åtta och en halv timme och ser ut därefter, trots dusch.

Okej, ni förstod att jag behöver duscha.

Just nu förbannar jag mitt långsamma internet. Måste.ladda.ner.mer.girls. ÄLSKAR den serien! åå shit. var hooked redan efter pilotavsnittet. svider hårt att det bara finns en säsong á tio avsnitt.

Om min mage slutar svida och om det slutar blåsa så förbannat tänker jag föreslå (läs tvinga) erika att vi ska cykla upp till månsan ikväll.

Lyssnade just på en låt som satte huvudet på spiken om allt är som jag hoppas.

det är det förmodligen inte. som vanligt.

wii

adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0