elephant woman

slog just huvet i millis gitarr. så ont!

nåt annat som gör ont just nu är min mage. riktigt värdelöst. har gjort morotskaka med erika och när axel kommer ska vi chilla framför skavlan och äta den.

är riktigt taggad inför imorgon kväll. fundrar lite på outfiten men kommer nog köra på svart. svart är snyggt, praktiskt och man ångrar sig aldrig att man klätt sig i det. inte för dressat, inte för slappt. bra, helt enkelt. kommer säkert ändra mig i sista stund dock. jag har en tendens att göra det när det kommer till outfits. brukar bli så att man när man blivit lite runt under fötterna tycker man att det vore kul med nåt mer spejsat..

kan inte koncentrera mig när jag skriver. tror att min hjärna håller på att gå i bitar.

känns lite så.

Idag har jag lyssnat på blonde redhead. de är så bra. jag tkr om de så mkt.


Lay me down on the ground softly softly
Don't remove my head hurts much too much
You never return it


är trött så trött. jag sover, men blir aldrig riktigt pigg. fan. ska nu gona ner mig i soffan och vänta på bättre tider.


adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0