i suppose you'll never know

Tung dag at work today. Jag har nog aldrig varit såhär trött i kroppen. ever. eller jo, möjligen efter nån fotbollsmatch back in the tonår. Då minns jag att man kunde vara riktigt jävla kräkstrött ibland. Trodde att jag skulle spy när jag kom in från turen idag dock. Nu har jag hämtat mig något, men tanken på att jag måste springa över stället med dammsugaren och moppen gör att jag faller tillbaka i illamåendet igen.


Det finns en hund på mitt distrikt som brukar vara ute och komma fram till grinden när man kommer med posten. Den där hunden, är så otroooligt söt att jag ler från öra till öra när den kommer och lägger huvet på sne. den är så gullig att jag inte kan beskriva det i ord riktigt. jag tror det närmsta jag kommer är ordet 'fulsöt'. jag har alltid gillat fula, lite töntiga djur och jag vill även gärna ge dem så töntfula namn som möjligt. botvid, herbert, tiffany, sture, bruce.. listan på fula djurnamn som funnits i vårt hem är lång. det som är extra bra med just den här hunden är att den bor i en villa ganska precis vid mig, så jag kan gå ut och titta på den när jag vill. känns som att det är lätt att betraktas som ett creep om jag gör det though... ska kolla upp vad rasen heter. jag måste ha en sån!


vill hitta på nåt kewl. vill gå ut, träffa människor och vara social. erika jobbar hela helgen utom lördag kväll och insisterar på syskonhäng. jag lyder, för hon vill sjunga. SJUNGA. ERIKA! hon kan sjunga, men gör det aldrig utom till bilstereon. på fredag är hon med och sjunger på begravningen. i like.


nej uh, nu måste jag städa. för att göra det lite schysstare drar jag på en platta med brainpool och påminner mig själv om att det är fredag imorgon!


adjHÖ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0