det kommer aldrig bli du och jag, ah ah

Är egentligen för trött för detta. bakis har jag hunnit bli också.

MEN, jag och Oda hade en FET kväll i maskinenpubliken. hoppade och dansade oss trötta som as. en vinflarra slank visst ner också, i mig alltså, hon körde bacardi.

when you walk home from the party, drunk on bacardi..

DET är fan en låt! haha. ibland vill huvet mer än det orkar, så jag kommer inte ihåg resten av låten.

om en vecka åker jag till London. ett välkommet avbrott i slentrianen.

jag kan de svåra orden när jag vill.


grannen har fest, men jag ska göra mitt bästa för att sova. lite sorgliga håkanlåtar först kanske, för att riktigt komma i stämning och låta det sjunka in att man lämnat den fina fina huvudstaden för att åter vara i sin säng, i sala.

damn you, reality.


mamma si, mamma sa, mamma ha det så bra!

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0