fire burns out a weak heart

Oj vad sugen jag blev på förändring nu!

kom på mig själv med att till hälften resa mig från stolen för att åka och köpa hårfärg. shit. om det är nåt jag är bra på så är det att inte tänka först och sen ångra mig efteråt.

är sjukt sugen på en lugg också. ny hårfärg och lugg. vet dock att jag kommer ångra luggen en sekund efter att jag klippt den. sån är jag. att gro ut en lugg är dessutom drygt som fan.


på fb är det fullt med updates från kanye och jay-z-konserten. jag är inget större fan av varken jay eller kanye, även om jag tkr att de är grymma på det de gör. hade varit RÄTT fett att vara där dock. megakonserter är alltid kul.


nej fan. det blir nog hårfärg ändå. måste kolla mig en snabbis i spegeln bara för att tänka ut vilken.



adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0