it's empty in the valley of your heart

sitter efter diverse bloggläsande och funderar. hur kan folk tycka att det är så vansinnigt kul att ta kort på sig själva? vad motiverar dem? stora egon? små egon? osäkra egon?

en annan fundering jag har, med tv3 på i bakgrunden, är hur vissa av de som är med i senaste säsongen av top model usa är in the game trots att de måste vara rätt gamla.. jag menar, det är en tjej med som var med redan första säsongen det gick.. måste ju närma sig tio år sedan? hur kan man fortfarande så desperat vilja bli modell om man inte lyckats på tio år?


det är mycket jag inte förstår these days. huvudet snurrar på och jag har svårt att hänga med. kanske för att det vankas förändringar i livet. kan räkna veckorna som är kvar på jobbet på fingrarna. eller nej, men nästa vecka kan jag det. 

uh.


imorgon blir det maskinen på grönan med oda. två tummar upp!

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0