it's getting late

Skulle kunna skriva långt, men håller mig kort. Jag ska lära mig att inte vara så genomskinlig. Jag tror att man tjänar på det i längden.

Det är mycket som brottas i huvet just nu. Det har börjat komma över mig nu allteftersom veckorna rullar på allt snabbare, att snart jävlar, är det adjö posten och adjö knegarlivet. Åtminstone för ett tag. Eventuellt nu då också en flytt. Det kommer bli bra. Jag behöver en ny stad, även fast jag ibland tycker om sala riktigt mycket.


Jag kommer förmodligen skriva igen ikväll. Har några precious bilder jag tog på mig själv idag när jag sprang med post i ösregnet. Hittar ingen adapter nu dock, så jag måste fråga erika vart de ligger.

jag och axel sprang ett varv på coop idag då jag såg det: De nya BJ's-smakerna har landat! Har nu en berry white core i min ägo. RÄTT god!


ttyl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0