när vi bara snöade bort

okej, jag var heeelt säker på att jag redan skrivit ett inlägg idag.

vilken mindfuck jag fick nu!

vaknade halv elva. bakis, mensvärk och med ett brutalt behov av att städa lägenheten. Så så fick det bli. Filip o fredriks podcast på högsta volym och ett varv med dammsugare och mopp.

tackade mig själv genom att dra till oda och fika med kaffe, dammsugare, cola och citruskvarg. En promme i solen på det och nu är jag hemma igen. känner mig lite vilsen och vet itne vad jag ska ta mig för med. laga lunchlåda tills imorgon känns osm en bra grej medan man väntar på att nedladdningen (blunda nu, pirathatare) av greys ska bli klar.

imorgon är det fredag. enormt bra! lutar åt fika med juppe som masat sig till lillstaden denna helg.


på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0