the night belongs to lovers

häromdagen körde jag fast en av mina lösögonfransar i dragkedjan till sminkväskan. den är inte riktigt i shape längre..

ska glida ner på stan snart i finvädret och skaffa nya. så jäkla bekvämt att klistra dit lösisar iställer för att stå och joxa med mascaran i hundra år. lättare att ta bort är det också. och svart under ögonen blir man inte. snygg blir man. bra på många sätt med andra ord.


idag är det varmt. hade en supersweet (om än supersvettig) dag på jobbet, tills postmoppen får punka. FEST! Så det blev till att cykla runt åkra och jakan. inte så gorgeous. när jag kom in, svettig och röd undrade emil om jag ville följa med till metso och lämna paket. heeh. det blev ett nej.

jag är sveriges lataste och orkar inte pumpa cykeldäcket trots att det behövs. man tycker att jag borde välja att ta mig den minuten det tar att göra det istället för att det går tyngre när jag trampar.. men icke.

unga mödrar på tv nu. det från danmark ya know.. igår slökollade jag och oda på en svintråkig webserie.. typ ett danskt reality gossip girl. det är lite kontraster öven i det lilla landet i must say..

ah well. torka håret och ner mot stan.

adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0