vår sista dans

se till o krama riktigt hårt
det här är vår sista låt


Oj vad den är bra. Vad han är bra. Markus.


Ligger och chillar efter en dryg arbetsdag. Ska snart ladda om och göra mig i ordning. Erika kommer väl snart och vid sju kommer olle, oda o erik och det bär av till västerås och Filip o fredrik i konserthuset. Därefter blir det rendez vous med tove och frida (för min och erikas del) och ut på några öl. Ikväll kommer bli en bra kväll! förväntas komma hem imorgon nåt tag. wii!

glömde bort att min mage varit svidig och wacked och drog i mig en kaffekopp det sista jag gjorde på jobbet. DAMN! det känns lite nu. varför gör jag så mot mig själv?


brudarna i kicks-reklamerna ser alltid ut som transvestiter. why?

lämnar bloggen med den frågan hängande i luften.


ajdö

Kommentarer
Postat av: Karin

För mycket smink? Bra reklam isf ;)

2012-05-03 @ 16:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0