de hårda orden är enkla ord

nu är det för sent
 
Mamma och erika åkte just. två nya mattor till vardagsrummet har inhandlats. Fick en ljusstake och ett gäng blockljus av mamma. Ska snart upp med julgardiner på mitt rum. jag brukar vara emot att pynta tidigt, men i år blir det ju inte så mycket julfirande i uppsala, så måste passa på medan man är här.
 
mitt huvud är så otroligt rörigt just nu. vet inte riktigt varför, men är rädd att det snart går i strejk. det är mycket, fast ändå inte. jag borde lyckas ha koll, men jag är likförbannad splittrad och sämst.
 
 
hahaha. det finns mycket gamla bilder man glömt existerar. vi har keps och dricker folköl för sällan juppe <3
 
 
 
 
 
Vi har följt varann en stund
Du är min allra bästa kund
Jag brukar leka med ditt namn
Jag finns i din bok och du i min famn
 
Som man bäddar får man ligga
 
 
Dags att göra om, göra rätt, en gång till. Segt, men nödvändigt.
 
Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0