dropout

Okej, jag checkar ut från livet.
 
Mitt knä gör nu så ont att jag inte kan gå ordentligt eftersom jag inte kan böja benet. Tentan är dryg och kräver tankeverksamhet. Som the cherry on the top kommer jag hem för att upptäcka att KYLSKÅPET gått sönder. Mamma går till råga på allt i skola, internat-style den här veckan, så man kan inte ringa henne. FML.
 
Döda mig. det spelar ingen roll hur, men helst ganska smärtfritt eftersom jag har smärta ändå liksom. Vill gråta lite, men det hjälper ju inte direkt. Vill bli apatisk i min säng, vilket inte heller är särskilt bra. en tenta skriver inte sig själv.
 
ibland är det svåraste som finns att bara bita ihop.
 
min mage gör ont som fan atm.
 
 
I'll be back
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0