hon känner inte igen mig

En vacker dag ska jag skaffa mig ro. Hur det ska gå till har jag ingen plan för just nu.
 
igår var det alltså utgång. vilket man nog kan uttyda av mitt tidigare inlägg. asså gud. flippade ur lite. blev för mycket vin och har idag minnesluckorna från helvetet. lovar mig själv att det inte ska ske igen på länge, som jag gör varje gång det hänt.
 
det här att inte veta riktigt vad man gjort och sagt. den ångesten vänjer jag mig aldrig vid och den ångesten är så fruktansvärd.
 
det gick segt att repa idag. för min del alltså. det gick bra och så, men mådde inte riktigt hundra.
 
men man mår väl som man förtjänar antar jag.
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0