i might as well try t o catch the wind

kickar igång morgonen med soffhäng med tove och jonathan. te, prat och skratt. det är gött att ha sambo!
 
sthlmsrepet igår gick bra. tror jag. rätt så iaf. behöver öva min stämma som fan, så att den sitter tills nästa helg. har insett att jag kanske kommer behöva åka hem till sala i helgen också, eftersom jag är instrumentlös här i uppsala. segt. har ingen riktig lust faktiskt. vore skönt att bara vara för en gångs skull. slippa åka tåg. slippa betala för att åka tåg. men men. behöver inte bestämma mig förrän ikväll eller imorgon.
 
nu går tove och lämnar mig ensam att underhålla bf. ehhh. nej okej, de gick båda två.
 
en oro gnager i mig. i hate them boys!
 
okej, nej. men fan.
 
kul att åka lite t-bana med juppe igår. behöver träffa de oftare. de där som ser rakt in igenom ögonen på mig. rätt in i hjärnan så att man inte behöver förklara. jag är till och med lat när jag pratar. haha.
 
sjukt.
 
 
adjÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0