it hit me like a beam of light

sitter i lägenheten. den i sala. har ena ögat på en skräckfilm på tv och andra på dataskärmen där jag försöker fundera ut hur jag ska göra med min jävla kurslitteratur. borde plugga, i brist på annat kul. erika kommer inte förrän efter midnatt. suger lite att vara alone, men det är skönt som fan också. i brist ¨på annat you might as well liksom.
 
var och såg call girl på bio. den var bra! och som olle uppmärksammade är simon berger väldigt lik en ung christopher walken. dock tkr jag ändå att han påminner om någon mitt emellan persbrandt och rupert grint. mest grint though.
 
ah nej. nu ligger energin på noll. fyfan. behöver höststäda i livet. fram med lövblåsen liksom. bort med jobbiga moment. är sämst på sånt. ibland är jag en push-over utan dess like.
 
neh. nu ska det läsas om beduinernas syn på sexualitet och könsroller. wiho...
 
jag älskar helger.
 
So let's go to bed
before you say something real
Let's go to bed  before
you say how you feel
 
 
gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0