it's not that i'm a bad guy, i'm just not good enough

Jag vill inte gå ut idag!
 
Hade det inte varit för en nån jävla sopa hade krävt in en bok jag lånat (som vi inte ens behöver längre på kursen. varför man?) så hade jag inte behövt gå ut alls idag. tack vider. istället blir det över en halvmils traskande genom uppsala. åhhhhh.
 
planerar redan hur supergött det ska bli att komma hem igen, haha. bad och sen senaste gossip girl.
 
jag är sjukt opepp på tentan vi får ut imorgon. orkar bara inte. inte igen! sen är det bara ett par veckor och sen blir det uppsats över jul. jag orkar inte tänka mer än en vecka framåt i tiden just nu. får ett hugg i magen varje gång jag  gör det.
 
nu måste jag förbereda seminariet för imorgon. behöver nog egentligen inte göras speciellt noga. prata 1-2 min om något som intresserat oss från kursen. känns som att man borde kunna fånga nån liten tanke som flugit förbi i hjärnan..
 
hoppas att tågen går imorgon. jag menar, det kan ju ha kommit en hel centimeter snö (!!!). f*ck sj.
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0