I've got to face the day

Vaknade hel och ren. Nu har inte mindre än tre röda prickar dykt upp i pannan. KUL. Tror att det hänt enbart för att jag var liite för glad att det blir utgång ikväll. Det så det funker. Life's a bitch. Hade jag varit bitter, sur och tråkig hade jag haft porslinshy.
 
Millis och emilia är på paintball med sina vänner. fy fan vad jag inte är avundsjuk. uäh. inte min grej såntdär. själv roar jag mig med kurslitteratur. läser just nu om olika syner på äktenskap och hur de praktiseras världen över. i vissa delar av indien och tibet är det till exempel vanligt att en brödraskara har samma fru. hon ligger med alla, föder deras barn och har sedan dessutom möjlighet att ha lovers vid sidan av. skulle jag mkt väl kunna tänka mig, mhehhe.
 
eller?
 
naglarna är nymålade och om en stund blir det nog en lång skön dusch. ÅH, lördagar. how I love you!
 
 
adjÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0