make it rain

har riktat en lampa mot kroppen för att försöka sluta frysa. blött hår kyler som satan!
 
borde packa ihop mig. Imorse kändes det helt sjukt segt att behöva åka till uppsala imorgon. känslan jag varit så rädd för har nu infunnit sig. fan! nu gäller det att kämpa.
 
kursstart imorgon. vardagslivets sociala organisation. hoppas på en kul kurs! ser mindre fram emot att det inte bara är en, utan TVÅ examinationsuppgifter. uäh.
 
Idag har vi firat pappa som fyller år. snart är han gubbe. har varit lite bakisseg hela dagen. Igår vart det en sväng på hottan bland alla utklädda människor. lite skönt häng hos olle och oda med robin, tina och bill innan, ut ganska tidigt vilket resulterade i mer eller mindre dödsångest över hur kvällen skulle sluta. något som löste sig i vanlig ordning och over all vart det en lyckad kväll.
 
när jag klädde på mig imorse upptäckte jag att jag såg ut som om jag gnott armarna på jackan i lera. drar mig till minnes att jag med lite hjälp från cissi klättrade upp i trädet utanför gamla apoteket där nångång på småtimmarna. åh, elin och cissi, vilka ljus i höstmörkret! sällan tråkigt i deras närhet.
 
 
ikväll har mamma valt rulle. hotel marigold. jag går in skeptisk. återstår att se hur jag kommer ut.
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0