two fingers up to yesterday

de har börjat spela jake bugg på p3. sweet. jag och tove taggar för debaser den 14e mars.
 
blev taggad i en bild på fb föreställande min och toves mat, hängande över balkongräcket. man måste ju bara älska trasiga vitvaror! känns som att åka hem till landet var rätt beslut ändå denna helg. jag och kök är en missmatch. i sala gick frysen sönder. i uppsala gör kylen det. hellre kyl än frys dock! fyfaan, då hade jag grinat. och anton hade fått besök... haha. och fått vara fosterfar åt mina och toves frysvaror.
 
lite ironiskt dock att den går sönder den varmaste perioden på hela hösten. det är fan karma.
 
ikväll hade det varit sweet med lite vin.
 
blir inge.
 
haha, lyssnar på en olle ljungströmlåt just nu som är lite dirty, vilket är pin när mamma susar runt i närheten. vet att hon jättelätt blir generad och typ mår dåligt av sånt. minns för ett par veckor sedan när hon hade ont i ryggen och säger utan att tänka på hur det låter till pappa: "kan inte du dunka på mig lite?" (hon menar hårdhänt ryggmassage) varpå han svarar smörigt "hehe joo DET kan jag göra!". de oskuldsfulla små barnaöronen trillade av och barnen hade aldrig önskat sig så långt borta några sekunder innan alla blev dödstysta och sen började skratta. sjukt ohärlig situation.
 
ah well. öva stämma kanske? eller köra rockringsrace med millis igen. erika och axel har åkt till sala. de är typ sjuka båda två, så det gör inget. okul att hänga med liksom. sjuk slipper jag gärna att bli nu när min konstiga känsla igår visade sig vara falskt alarm.
 
aja
 
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0