ghost town

skrev ett inlägg igår. när jag postade det försvann det. hate when that happens. det handlade iaf om min, tove och antons temyskväll framför tv4-nyheterna. det var roligare än det låter.
 
idag har jag varit "ledig". inget på schemat, men en jävla hunddag pluggwise ändå. grupparbetade hemma hos anna hela dagen. kilade bort till gränby, vilket tar fem minuter, och parkerade i köket med datorer, kaffe och äppelkaka. där rök min överenskommelse med mig själv att itne äta socker i veckorna. eeh. men så.jävla.gott. var det!! hon gjorde botten på smör, havregryn, socker och kanel, därefter äpplen, mer kanel, socker och smör och sen rev hon mandelmassa över. DOG.
 
just nu sitter tove och jag med varin laptop i soffan och lyssnar på ska. vi har städat hela lägenheten och jag har hunnit smälla upp en stor resväska som kräkts ut kläder över hela vardagsrumsgolvet. bra jobbat.
 
imorgon är planen att traska till gränby centrum. kika efter kängor. vill ha dr martens soo badly, men det får vänta till våren när jag kmr ha liite mer cashflow. nu får det bli billiga skitskor, bara de är snygga och mindre slitna än mina nuvarande.. hehrm. därefter blir det stan i jakt på ett par tights jag kollat ut. Gud. man har för mkt tid när man redan i förväg kollar upp vad man ska leta efter under shoppingturerna.. blä.
 
råkade sova till 11 idag. good luck chuck att komma i säng i schysst tid ikväll liksom. funderar på att kika på last days. har velat se den ett tag och fick ett ryck häromdan och laddade ner den. heh. annars blir det breaking bad. har två osedda avsnitt på hårddisken. skööön känsla.
 
 
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0