han beter sig som han hyr stället

Idag händer det. The weddingsingers intar gruvan. woooaah.
 
Jag är dödsnervös. Olle är lugn. Det är både provocerande och superskönt.
 
Jobbade på med måndagens inlämningsuppgifter igår. Känns okej. Hatar när man inte är riktigt säker på vad de vill ha. Känns som att famla i mörker. Hoppas på G.
 
Den här helgen kommer gå jättesnabbt. Kommer inte vara hemma typ alls. Sjukt oledig helg helt enkelt! Så kan det vara ibland. Förra helgen var ju sjukt ledig å andra sidan, så nån gång ska det väl vägas upp i guess. Nästa helg är det hemtenta och erikas födelsedagsfirande på agendan. Ska klämma in en utgång där någonstans också. Blir nice. Ser fram emot det.
 
vill repa låttexter, men känner att jag måste spara på rösten. Måste vara super tills ikväll.
 
åhfyfan. denna prestationsångest. önskar att olles lugna själ kunde smitta av sig på min stressade. han tycker vi matchar bra. jag vill jämna ut.
 
erika och axel är ute och springer i regnet. jag känner en till som skulle behöva ut och springa.. hrmhrm. nu kan jag åtminstone skyll amin slapphet på att erika tog mina gympaskor.
 
mamma och pappa styckar kött i hela köket. det luktar död. sött och ofräscht liksom. blä.
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0