han har bränt alla tänkbara broar

Gruva och sång, sång sång. Det är vad min helg har bestått av. Det har varit fint. Grymma, kära vänner.
 
 
Det är skillnad på ha en kuk å va en kuk
Och jag är beredd och gå i döden för din rätt
Och döda mig om jag inte har rätt

Lite maskinen såhär på söndagskvällen. Ibland kommer jag ihåg att vi ska se dem i november, oda och jag. fan så fint! (mindre fint att jag fortfarande är skyldig henne pengar för biljetten, heeeh).
 
Imorgon går ett tåg. 08,59. Det ska jag sitta på var tanken. Mot vardagen och hemmet. Jag lämnar sambon mest hela tiden. Jag stressas och slits. Det är ju kul, att vara del av projekt. jag älskar ju sånt! Det är bara så nytt, det här med att pendla och flänga runt som en crazyperson. jag är ingen turnerande själ. Jag känner i sånahär situationer just hur stationär jag är.
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0