it gets better

Tror att jag tråkar till döds. Man ska inte gnälla, men shit vad segt det är när man inte har nåt att göra hemma, inte pallar dra nånstans och det är många timmar kvar tills man kmr kunna sova, eftersom man råkat sova halva förmiddan..
 
MEN jag ska inte gnälla. imorgon så här dags kommer jag ha att göra upp över öronen. då har vi fått ut tentan. omg. tänkte vara lite ekonomiskt smidig och boka tågbiljett tills imorgon. kom sen på att jag inte vet om det är grupparbete eller inte.. en kurs man inte kan få mer än g på kan ju faktiskt vara en grupptenta..? och isf kan jag ju inte smita till sala än på en massa dagar.
 
usch och blä.
 
en vacker dag ska jag sluta gnälla i detta forum. gnälliga människor är tråkiga.
 
imorgon har tove mattetenta. har inte sett till henne på hela dagen. hon är i skolan och pluggar.. i guess..
 
 
snart är det presidentval i USA. One can only hope att rätt man vinner. säger som man gjorde i bush:s ett tal (även om det känns direkt äckligt att använda hans ord om obama, men): FOUR MORE YEARS!
 
det vill vi fan ha!
 
adjö
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0