I've seen it all

Aha okej. Vaknade upp till vinter och är helt otroligt tacksam över att jag inte har kvar mitt gamla jobb! Jesuses.
 
 
Jag och millis har en crush på samma kille. känns lite awkward med tanke på att jag är fyra år äldre än objektet i fråga. okej, för att avdramatisera detta så kan jag outa vem han är. jake bugg heter han. jesper tipsade mig om hans musik.. dock inte om hans utseende (?).. det kom som en glad överraskning. söt som socker är han. gose. och fin musik gör han! ujuj.
 
i övrigt intet nytt. har varit latast i sverige idag och inte gjort någonting förutom lite referenslista på tentan, som jag bestämt är klar nu. i brist på annat kollade jag på så mycket bättre. älskar att olle ljungström är med!! Ser fram emot som fan när de andra artisterna ska göra hans låtar i nästa avsnitt. mamma säger typ i varannan mening hon yttrar hur fin röst han har. haha! det är mycket musikerkärlek i det här hemmet idag.
 
för att fortsätta på temat musik så kan jag passa på att uttrycka min frustration över mig själv att jag aldrig sätter mig och över stämmor till lucia. jag har sveriges sämsta självdisciplin.
 
:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0