Maybe tomorrow you will make a change

Hej världen. The bitch is back!
 
Igår kväll gjorde jag klart och skrev ut tentan. Jag vet. Onsdag kväll. En vecka innan inlämning. I'm cool.
 
Okej, det var bara ett utkast. Mamma läste igenom och nu ska jag ändra lite. Lägga till lite, förtydliga lite och omformulera lite, men i grunden är det klart.
 
Olle hörde av sig och ville repa imorgon. Fan vilken fet fredag det kommer bli! Tentan klar och häng med syskonen Norling all day long! Nejmen. Väntar på svar från honom nu. Han fick välja tid. jag har all tid i världen. ont i halsen har jag dock. lite. kan hända att det kommer få sjungas försiktigt och inte låta så bra imorgon, men det gör inget. ska ju mest komma ihop oss liksom. en vecka på lördag. sjukt nervös!
 
var till biblioteket imorse när jag körde erika till bussen. lånade kurslitteratur till nästa delmoment. BAM i'm effective! känns surrealistiskt att ligga så här långt före.. återstår att se hur länge det håller i sig!
 
 
usch. smöraig schlager och kärlekslåtar.. me don't like. måste in till pianot och öva dock. vill fixa tentan helt klar först, men orkar typ inte. får göra det efter middagen sen när man fått i sig lite energi.
 
 
ah well.
 
undrar hur karin har det. hon borde vara på plats i alicante vid det här laget..
 
 
adjö
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag har det bra! Eller ja, det går lite upp och ner men idag är det upp :)

2012-10-14 @ 21:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0