mitt hjärta, vart tog jag vägen?

min hjärna, vart tog jag vägen? kan man även fråga sig.
 
gårdagen bjöd på det roligaste utgången på sjuuukt länge! ÅH vad kul jag hade och vad bra det var! Känns som att jag träffade precis alla. tinget och hottan, vin och öl. efterfest och svinkall promenad hem lyssnandes på håkan.
 
brottas just nu med det faktum att vardagen är på ingång. alltid svårt. kommer jag aldrig att kunna bara settle down och börja gilla läget?
 
jag är verkligen aldrig nöjd.
 
 
 
I keep running around
Trying to find the ground
But my head is in the stars
And my feet are in the sky
Well I'm nobody's baby
I'm everybody's girl
I'm the queen of nothing
I'm the king of the world

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0