rock n' roll är död

Det blev ingen skola idag. Gjorde ett tappert försök att äta frukost, men det enda jag fick i mig var knäckebröd. Armarna darrade och jag trodde jag skulle kräkas ungefär varannan sekund.
 
Nu har jag alltså missat första föreläsningen på nya kursen. bra jobbat! obligatorisk var den tydligen också, så det blir väl nån jävla restuppgift, som om jag kommer hinna med den. Har nu två skriftliga uppgifter som måste göras i helgen. har lite, lite tid imorgon kväll, sen är det väl söndag som gäller. Hemtenta från och med torsdag nästa vecka. DÖR. Har idag gått runt i stan som ett skälvande paket, redo att hoppa i ån när som helst.
 
jag hatar att plugga.
 
hatar det.
 
 
som tur är är det ju bara nästan tre år kvar...
 
äej fy fan. det blir inte bättre av att vara negativ, även om that's how i roll from time to time.
 
 
usch.
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0